15 Lucruri pe care le-am invatat despre cafea de cand am copii

Unul dintre lucrurile cu care sunt singura ca toate mamicile de aici sunt de acord, este ca toate suntem epuizate.
De cand sunt mama cafeaua a devenit cel mai bun prieten al meu si sunt sigura ca nu sunt singura care afirma asta.
Este singurul lucru pe care ma pot baza si care ma scoate din…
http://blog.delamamici.ro/15-lucruri-pe-care-le-am-invatat-despre-cafea-de-cand-am-copii-858.html

15 Lucruri pe care le-am invatat despre cafea de cand am copii

Leave a Reply

